piątek, 26 października 2012

nowe uczelniane torbiszcze :)

Pisałam jakiś czas temu o Torebce Idealnej , którą udało mi się znaleźć w Parfois . Ten sklep niestety nie jest dla mnie litościwy . Praktycznie każdy z ich produktów chętnie widziałabym na swoim ramieniu/nadgarstku/szyi/w uchu :)
Doświadczenia pierwszego miesiąca na uczelni (i dojazdów autobus+pociąg) pokazały mi , że moja Torebka Idealna w takich warunkach długo nie pożyje .

Postanowiłam kupić coś bardziej uniwersalnego , nieco bardziej 'uczelnianego' i pakownego .
I zgaduj zgadula :) Kupiłam kolejną torbę z Parfois . A może lepszym określeniem byłoby 'torbiszcze' . W końcu pochodzi z działu 'torby podróżne' :)


Że talentu (ani wolnej ściany) do robienia poglądowych zdjęć torebek nie mam za grosz , tutaj macie kilka zdjęć pochodzących ze strony sklepu . Poniżej dwa zdjęcia , które udało mi się zrobić (pokazujące kolor :)




Torebka kosztowała 129 zł , wykonana jest z eko skóry (dosyć porządnej tak 'na dotyk') , wewnątrz znajduje się odpinany pokrowiec na netbooka i cała masa kieszonek , schowków :) Ma długi dopinany pasek i uszka , dzięki którym swobodnie można założyć ją na ramię . Można ją podpiąć do rączki walizki . W rzeczywistości jest bardziej matowa .



Przypominam o nowościach w zakładce wymiana :)

20 komentarzy:

  1. Świetna:-) ja rownież mam słabość do tego sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba świetna i uniwersalna:) Na pewno będziesz z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest super. Ja mam tak, że im większa torba, tym więcej w nią pakuje i w efekcie pęka mi kręgosłup :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , ale mimo wszystko jeśli spędzam cały dzień poza domem to pewne rzeczy (czyt. pół domu ;p) muszę mieć ze sobą , a lepsza jedna duża torba niż noszenie miliona siateczek 'eko' ;/

      Usuń
  4. o ! muszę zajrzeć do Parfois - zawsze mają tam jakieś ładne cudeńka w rozsądnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba nie w moim stylu, ale zapewne pakowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze , że gdy pierwszy raz na nią spojrzałam to nie do końca mi się podobała , szczególnie ten wytłoczony wzór . Ale jest tak uniwersalna i pakowna , a zarazem za tak przyjazną cenę , że w końcu jej uległam :)

      Usuń
  6. Bardzo przypadła mi do gustu ta torba. Samej przydałaby mi się taka pojemna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szoruj do sklepu w takim razie :) Jeszcze poza tą brązową i musztardową była śliczna kremowa :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna. Mi się marzy taka duża, czerwona, lakierowana, bez żadnych ozdób, deseni, itp. Nie wiem czemu, ale od kilku miesięcy o takiej marzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Sama muszę kupić jakąś większą, bo czasem trzeba wziąć na uczelnię jakąś teczkę i do mojej "małej" torebeczki nic takiego się nie mieści...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam nadzieję na małą torebkę na studiach ... Pierwszy miesiąc zweryfikował moje marzenia . -.-

      Usuń
  9. nie pogardziłabym kremową wersją, szkoda że jestem max nie przy kasie ; /

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna ;) musztardowa mogła by być moja :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...