czwartek, 7 czerwca 2012

wielkie czerwcowe promocje .

W czerwcu drogeria Rossmann oferuje całkiem ciekawe promocje . Przejrzałam całą gazetkę (możecie ją znaleźć tu) i znalazłam kilka rzeczy , na które planuję zapolować . Mam nadzieję , że nikt mnie nie wyprzedzi i nie sprzątnie mi niczego sprzed nosa ;)


Od 8 czerwca możemy wypatrzeć w Rossmannie limitkę A New League .
Reszta promocji obowiązuje tylko jednego dnia .

9-10 czerwca 

12 czerwca 

13 czerwca

14 czerwca

16-17 czerwca

18 czerwca

19 czerwca
23-24 czerwca

27 czerwca
28 czerwca


A wy wypatrzyłyście coś dla siebie ?

Od jutra zacznę serię 3 postów , w których pokażę wam jakie kosmetyczne 'pamiątki' przywiozłam znad morza . Póki co napiszę tyle , że wypoczęłam jak nigdy i spędziłam fantastyczny tydzień w gronie cudnych babeczek , wypełniony rozmowami , pysznym jedzeniem i wymianą doświadczeń także kosmetycznych ;)

7 komentarzy:

  1. muszę załapać się na ten tusz :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coraz bardziej się zastanawiam , dosyć niepochlebne opinie o nim czytam .

      Usuń
  2. Chyba zrobie zapas Diamentowej odżywki :D
    I zapoluję na gąbeczkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też upatrzyłam kilka rzeczy ;) niezła ta promocja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja będę polowała na krem bb, podkład maybelline affinitone i rimmel wake up. Zastanawiam się nad tymi gąbeczkami do twarzy...używałaś już? sprawdzają się ?

    jeśli masz ochotę zajrzyj na mojego bloga www.spodrzesmusnietychtuszem.blogspot.com


    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze gąbeczki nie miałam dlatego chciałam się na nią skusić ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...