czwartek, 14 czerwca 2012

nowości , nowoości ..


Kilka nowości w mojej łazience ;)

Dezodorant Dove Natural Touch Dead Sea Minerals
Przyjemnie świeży zapach , zgarnięty w rossmannowej przykasowej promocji (z 14 na 7 zł jakoś)
Dwa produkty Cien rodem z Lidla - pianka do golenia i dezodorant do stóp , o którym wiele dziewczyn już pisało . Nie wzbudził narazie mojego zachwytu , ale od kiedy go mam upałów jeszcze nie było , więc nie miał jeszcze okazji żeby się naprawdę wykazać . Kosztował 5 zł . Pianka 7-8 zł .
Płyn do kąpieli Luksja Choco XXL . Ile miesięcy się na niego czaiłam i mordowałam z uporem maniaka mój płyn z Apart , żeby wreszcie móc kupić to cudeńko ;) Litrowy płyn za 8 zł ?? A jego zapach ?? Ahh ...
Perfecta Spa Peeling Wulkaniczny i Maska-Serum do stóp . Coś je musi wreszcie uratować , bo będzie tylko cieplej a moje stopy nie prezentują się najlepiej niestety . (Chociaż to mobilizuje mnie do coraz regularniejszego smarowania ich ;) Zestaw peeling+serum to jakieś 3 zł .
Ostatnim zakupem były patyczki do paznokci . 

Z promocji rossmannowej na odżywkę Eveline nie udało mi się niestety skorzystać mimo tego , że ja odwiedziłam dwa rossmanny (a moje babeczki jeszcze jeden) . Pusta półka . U was podobnie ?


W kolejnych postach przepis na tartę oraz moje zamówienie z Ives Rocher ,
które dotarło kilka chwil temu .

1 komentarz:

  1. Miałam okazję wąchać ten żel u koleżanki i jestem zachwycona nim;] jak przesieje swoje żelowe zapasy to sobie go kupię.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...