wtorek, 24 kwietnia 2012

ebay , hong kong i te sprawy .

Wyrobię dziś postową normę na conajmniej tydzień . Po znalezieniu informacji o superpharmowej promocji nie czekając długo udałam się na .. stronę ebay.com ;)
I co zrobiłam ? Zamiast czekac do czwartku i kupić jak człowiek pędzel Ecotools (niekoniecznie ten najbardziej mi potrzebny) zaczęłam przekopywać aukcje w poszukiwaniu pędzla kabuki . Co z tego wyniknęło ? Taki oto zestaw :


Pędzle kosztowały mnie troszkę ponad 4$ i przylecą do mnie aż z Hong-Kongu .
Dodatkowo dołożyłam do nich taką kopertówkę :





Też za nieco ponad 3$ .

Teraz pozostaje tylko modlić się by bez problemu trafiły do Polski ;))

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki żeby zakupy dotarły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kopertówka. Oby zamówienie bez problemów przybyło do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A szkoda, bo ode mnie na pewno doszłyby całe i "zdrowe" ale założę się, że masz jeszcze inne kosmetyczne marzenie! A może marzysz o cieniu MAC lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie - realizuję kosmetyczne wish list'y :-) Na pewno jest coś o czym marzysz! Szczegóły tutaj: http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...