wtorek, 6 marca 2012

mój mały sekret .

Wiosna za pasem a co się z tym wiąże .. matura za pasem ! To sprawia, że czasu wolnego niestety coraz mniej . Dziś mam dla was kilka ostatnich skarbów , które wzbogaciły moją kosmetyczkę i .. nie tylko ;)


Trio od My Secret . Zestaw nr 306 . W drogeriach Natura trwa przecena (5,99 zamiast 7,99) więc skusiłam się, bo wcześniej miałam okazję wypróbowywać tylko lakiery tej firmy. Cienie narazie są w fazie testów ;)
Od lewej : matowy, czekoladowy brąz, brudny perłowy fiolet wpadający nieco w bordo (tu wyszedł bardziej jak brąz , trudny do opisania ten kolor) i jasny, perłowy róż .

Cienie nałożone na bazę z ArtDeco

Poza tym WRESZCIE! dotarł do mnie mój zestaw pędzli EcoTools , który 30 stycznia zamówiłam w internetowej aptece iherb.com . Już myślałam , że się na niego nie doczekam ;) Za 6-cześciowy zestaw pędzli zapłaciłam (razem z przesyłką) ok 11$. W przeliczeniu na złotówki w Polsce za tyle kupiłabym może jeden pędzel .. Dodatkowo od pierwotnej ceny za pierwsze zamówienie otrzymałam rabat 5$ .
Z drugiej strony czekałam na swoje pędzle około miesiąca i z tego co czytałam na innych blogach jest to standardowy czas oczekiwania na naszą przesyłkę więc należy uzbroić się w cierpliwość. Moja paczka przyszła inPostem (tu moje zdziwienie!) i nie obyło się bez problemów z jej odbiorem, ale naszczęście pędzelki już są w moich łapkach ;)
Dziś przeżyły swoje pierwsze mycie i żaden włos im z głowy nie spadł . Zobaczymy jak będą spisywać się dalej bo póki co jestem bardzo zadowolona ;)


Dodatkowo otrzymałam próbkę organicznej brzoskwiniowej herbaty ( ♥ ) i pudru z jagód acai . O tu można o nim poczytać więcej .


Po lewej pędzel do korektora . Ja używam go do nakładania bazy pod cienie . Po prawej pędzel do cieni .


Pędzel do różu/brązera .


 Po lewej pędzel do eyelinera . Ja używam go do brwi . Po prawej szczoteczka do brwi i rzęs .

Wybaczcie mi , że pędzelki na zdjęciach są nieco brudne .
Gdy robiłam zdjęcia były już po pierwszych testach, a prałam je dopiero dziś .
Na paznokciach My Secret Lavender ;)


A poza tym ...


Nie mogłam nie skorzystać z promocji , która jakiś czas temu obowiązywała w Rossmannie . Mimo kiepskej wydajności tych kosmetyków ich zapach niezawodnie poprawia mi humor po ciężkim dniu .


Próbki najnowszego zapachu Pumy dotarły do mnie kilka dni temu . Pachną latem !
Ale ich trwałość przez lata niestety nie zmieniła się na plus .
(Moim pierwszym flakonikiem perfum była właśnie Puma Jamaica ;)


I małe przygotowanie do wiosny .

A poza tym od połowy lutego zbieram produkty do Projektu Denko , do którego postanowiłam się przyłączyć . Pierwsza notka PD już na początku kwietnia ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...