wtorek, 13 marca 2012

moi przyjaciele , którzy nie mówią mi "siostro , co Ci jest ??"

Moja póki co niewielka (w porównaniu z tym , co oglądam na innych blogach) kolekcja lakierów .


 Od lewej :
Wibo (numerek zdarty , ale seria Trends Nude)
Lovely Color Mania 133
Virtual 96 Decadence


Od lewej :
Mollon 15 Sunny Day
Essence LE Circus Circus czerń + piękny złoty brokat
Catrice 660 I'm a star
H&M Rust


 Z firmą Basic jak widać byłam nawet zaprzyjaźniona , ich lakiery są całkiem przyjemne w obyciu. Może nie grzeszą trwałością i szafa nie jest zbyt bogata , ale ten odcień czerwieni jest niepowtarzalny ;)

Basic 261 - lila z delikatnym połyskiem fioletu
Basic (o ile się nie mylę) numerek 28 - beż
Basic 23 - niepowtarzalna czerwień
Basic 031 - ciemny odcień szarości


Essence :
01 - Absolute Pure
04 - Space Queen
76 - Hard to resist


My Secret :
148 - Mint
147 - Lavender



H&M double :
Lavender Frost
Navy Cosmos




Miss Sporty . Kiedyś bardzo lubiłam te lakiery , w tej chwilii już praktycznie do nich nie wracam . Te trzy nieruszone leżą w pudełku od kilku dobrych miesięcy .


080 czerń
385 brudny róż z delikatnymi drobinkami
410 brąz



W tej chwili marzy mi się jakaś ciepła , pastelowa brzoskwinia , Catrice "Karl Says Tres Chic" i Mollon Sugary Lilac . Żałuję bardzo , że w kolekcji Virtual Street Fashion Vinylmania nie porwał mnie żaden inny kolor bo wytrzymałość tych lakierów mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła .

Od dawna mam też chrapkę na wypróbowanie lakierów E.L.F szczególnie kusi mnie Fuchsia (zapotrzebowanie na miętę już zaspokoiłam kupując MS)


Nie posiadam (póki co:) lakierów typu Opi czy China Glaze . Dostęp do nich w moim przypadku nie jest prosty a i żaden póki co nie oczarował mnie na tyle , żebym była skłonna wydać takie sumy na "zwykły lakier" . Co innego kolekcja Orly Cool Romance . Skusiłabym się ;) Prelude to a kiss to odcień , którego brakuje w mojej "wiosennej" garderobie !




A na koniec prezent , który dostałam na Dzień Kobiet od Mojego Lubego . Własnoręcznie wykonane przez niego mydełka - kawowe i cynamonowe . Jak one pachną <3




O mojej weekendowej przygodzie z henną Khadi opowiem następnym razem ;) Trzymajcie się ;*

4 komentarze:

  1. Ale świetnie wyglądają te mydełka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne lakiery, szczególnie te H&M mi sie spodobały, dawno je kupiłaś?

    pozdrawiam
    odpowiedź na Twoje pytanie u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ręcznie robione mydełka - ale bajer:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mężczyzna sam zrobił dla Ciebie mydełka? Wow :) To chyba najfajniejszy prezent o jakim słyszałam... Pochwal Lubego :)

    Dołączam do obserwatorów bloga :)

    Link do torebki: http://www.ebay.com/itm/Vintage-Celebrity-Tote-Shopping-Bag-Handbag-Shoulder-Bag-Handle-shopping-Style-/130617586326?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item1e696a3296

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...