piątek, 31 sierpnia 2012

kolorówkowe odkrycie rodem ze Schleckera .


Dokonałam ostatnio małego , kolorówkowego odkrycia .
O czym mowa ? O Vanilla Matt Lip Gloss firmy Basic (dostępnej tylko w drogeriach Schlecker) .
Skusiłam się na tą pomadkę po przeczytaniu kilku pozytywnych recenzji .

Zdecydowałam się na jeden z czterech dostępnych odcieni - matt salmon , chociaż z łososiem to ten kolor wiele wspólnego nie ma .

Ja , jako przeciwniczka wszelkiego rodzaju błyszczykow nieco obawiałam się , że pomadka po nałożeniu na usta będzie się lepić .
Nic bardziej mylnego ...

Aplikator jest dosyć duży więc trzeba uważać by 'nie wyjechać za granicę' :) Ciężko też dobrze rozprowadzić pomadkę (szczególnie w kącikach) .
Konsystencja nie jest zbyt rzadka , ani zbyt gęsta . Gładko daje się rozprowadzać .
Pomadka przy dobrym traktowaniu wytrzymuje na ustach około 6 godzin .
Kolor jest subtelny , nie rzuca się mocno w oczy .
Pachnie delikatną wanilią . Nie podkreśla suchych skórek . Nie wysuszył mi też ust chociaż na te temat akurat czytałam różne opinie .
Czy matuje ? Nie aż tak jakbym się tego spodziewała . Ale to chyba dobrze , usta wyglądają bardzo naturalnie .

Ja jestem bardzo zadowolona :) Dodatkowym plusem jest cena - ok 8 zł/8 ml



Macie zamiar się na nią skusić ? Ja chętnie wypróbuję jeszcze pozostałe 3 odcienie , szczególnie czerwień .
A jak u was z dostępnością drogerii Schlecker ?

10 komentarzy:

  1. niestety u mnie nie ma tej drogerii :(

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż u mnie jest ta drogeria, dotychczas przeze mnie omijana ;-) Ale czuję coraz większą motywację, żeby ją odwiedzić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O stoisko Basic warto zaczepić , lakiery mają też fajne :) Reszta produktow moimm zdaniem drozsza niz w Naturze czy Rossmannie .

      Usuń
  3. U mnie niestety nie ma tej drogerii, ale na pewno skusiłabym się na nią :)
    Czytałam o niej dużo pozytywnych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez nie ma tej drogerii :< Ale jak kiedys napotkam to bede pamietac zeby ja wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli jednym słowem produkt adekwatny do swojej ceny :D a nie jakiś bubel ;)

    P.S. Dziękuję serdecznie za dołączenie do grona znajomych, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Broń Boże nie bubel :) ale też nie jakiś szalenie dobry produkt :)

      Usuń
  6. Mam taki sam odcień ale z Eveline ;)

    obserwuje i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako że jestem "ustomaniaczką" skuszę się na pewno :*
    Zapraszam allaboutjoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Schlecker często odwiedzam, może także się skuszę na nią ;)

    PS U mnie konkurs, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...