środa, 29 sierpnia 2012

decyzja zapadła .

Jak w tytule . Decyzja zapadła . Bardzo dziękuję wam za wszystkie rady pod wczorajszym postem :)
Ostatnia bitwa rozegrała się pomiędzy Sony VAIO a Asusem EEE PC 1225B (klik) .
Ostatecznie w koszyku wylądował VAIO . A ja już nie mogę doczekać się wizyty kuriera :))

Pozostaje problem innej kategorii - teraz pilnie potrzebuję etui na moje nowe cacko .
Na allegro póki co nie znalazłam nic co by mnie zainteresowało .
Może znacie jakieś sklepy internetowe , w których asortymencie znajdę solidne (i wizualnie przystępne :) pokrowce na netbooki ? Wszelkie linki mile widziane :)

3 komentarze:

  1. http://www.trendsetterka.com/kategoria/sklep/pokrowce-i-etui/ Tutaj są fajne, ale nie wiem jak z jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra ma sony Vaio i baardzo poleca :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...