czwartek, 23 lutego 2012

zapachowy skok w bok .

Kilka dni temu zamówiłam na próbę dwa woski znanej już pewnie wszystkim firmy Yankee Candle . 
Byłam ciekawa czy faktycznie ich zapach jest tak intensywny i czy są tak fantastyczne jak to wszyscy trąbią ;)

Decyzja , który zapach wybrać do najłatwiejszych nie należała .. To wszystko tak smacznie brzmi ;) Zamówiłam Strawberry Buttercream (rzeczywiście pachnie prawdziwą truskawką) oraz Home Sweet Home ponieważ mam słabość do korzennych zapachów .
Po przetestowaniu muszę przyznać , że mimo wszystko to jednak nie jest TO . Zaskoczył mnie ich niewielki rozmiar , na zdjęciach wyglądały zdecydowanie obficiej ;p Koszt i wydajność wszelkiego rodzaju olejków zapachowych w porównaniu z kosztem tych wosków niestety wskazuje jednoznacznie na olejki . Ale nie mówię nie , możliwe , że jeszcze w przyszłości skuszę się na jakiś mały skok w yankee candle'owy bok ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...