piątek, 24 lutego 2012

pierwsze słońce w mieście !

Kosmetyki firmy Mollon są jednymi z najtrudniejszych do zdobycia . W całych K. zaledwie w jednej drogerii odnalazłam ich lakiery . I oto jest . Sunny Day (nr 15) . Od razu czuć zbliżającą się wiosnę ;)



Przyznam , że ten lakier wywarł na mnie pozytywne wrażenie . To pierwszy kosmetyk tej firmy , z którym mam styczność i chętnie wrócę po więcej . Szeroki pędzelek , całkiem korzystna cena (8 zł) , a w dodatku na bazie odżywkowej (Eveline 8w1) wytrzymał bez większego uszczerbku 3 dni co jest (jak na moje doświadczenia) niezłym wynikiem ;)

Następny do przetestowania będzie My Secret Lavender .


Więcej nowości ? 




* Mleczko do demakijażu Avon Care
* Sól do kąpieli o zapachu kawy Body Club
(po pierwszej kąpieli mogę jednoznacznie stwierdzić , że kawą w żadnym wypadku ta sól nie pachnie ..)
* Perfumy Avon Slip Into ... (prezent)

2 komentarze:

  1. Mam lakier MOLLON'u w kolorze beżowo-cielistym i przyznam,ze nie jestem nim zachwycona,paznokcie wyglądają jakby były pomalowane farbą. Po tym doświadczeniu stwierdziłam,że nie kupię więcej lakierów tej firmy,jednak patrząc na ten kolor wygląda świetnie!Może więc jeszcze skuszę się na te lakiery,ale w innych barwach:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...