wtorek, 24 stycznia 2012

jajecznie i z postanowieniami .

Na początek dwie szybkie recenzje :

* Revlon PhotoReady
Podkład przyjemnie się rozprowadza , nie pozostawia smug na buzi . Ma bardzo delikatne brokatowe drobinki , które bardzo ładnie rozświetlają moją twarz i nadają jej zdrowszy wygląd . Niestety jestem typem `wiecznego pocieracza` wiec ciężko mi jednoznacznie stwierdzić czy dobrze trzyma się na twarzy . Moim zdaniem ogólnie na duży plus ;)

* Dermoprotektor Cetaphil
RE WE LA CJA ! Jeśli ktokolwiek , kto boryka się z problemami z cerą jeszcze tego nie próbował - kupować , marsz ! Muszę jak najszybciej zaopatrzyć się w 'pełnowymiarowy' kosmetyk , bo po kilkukrotnym użyciu próbki już czuję niedosyt .


Zaczynam powoli realizować moje noworoczne postanowienia . Używam dermoprotektora , zarządziłam odwyk od lakierów do paznokci i zaczęłam używać odżywki Eveline 8in1 . Jestem nią mile zaskoczona , pozostawia ładny 'kolor' na paznokciach , które już po kilku użyciach wyglądają zdrowiej . Odwyk niestety tylko tymczasowy , ponieważ już w piątek studniówka ;) Ciągle czekam też na odżywkę do rzęs z l'biotica , jednak moja 'przesyłka priorytetowa' idzie do mnie już ponad dwa tygodnie ... Jakiś czas temu zaczęłam używać też modelującego serum do biustu firmy Eveline . Z racji faktu , że mój biust do kategori 'drobny' się nie zalicza postanowiłam nieco o niego zadbać i narazie jestem pozytywnie zaskoczona . Produkt szybko się wchłania , przyjemnie pachnie , a skóra stała się bardziej sprężysta . Myślę , że za cenę 14 zł naprawdę warto spróbować .

A . No i jeszcze drugi balsam do ust z TBS . Spiced Vanilla . Niestety już nie tak rewelacyjny jak żurawina ..






A na koniec spóźniona urodzinowa niespodzianka . Jajo od Aguśki . Już nie mogę się doczekać , aż je jutro przetestuję ;) p.s. macie jakieś sposoby na czyszczenie go bez konieczności kupowania specjalistycznego płynu ?



1 komentarz:

  1. ja myję szamponem dla dzieci albo delikatnym żelem do twarzy :)
    życzę zadowolenia z jaja! :))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...