środa, 18 stycznia 2012

h&m'owy zachwyt .

Wpadłam .. Zobaczyłam .. Wyszłam z myślą 'miałaś nie kupować narazie innych kolorów .. miałaś zacząć o nie dbać ..' ..Wróciłam do domu .. Wróciłam do sklepu .. I kupiłam dwa (z pragnieniem trzeciego także , może za jakiś czas ;) O czym mowa ? O uroczych lakierach duo , które kilka dni temu pojawiły się w moim H&M .

(tak tak , w planach mam postudniówkowy odwyk od lakierów i zastosowanie jakiejś porządnej odżywki bo moje paznokcie sa w opłakanym stanie .. coś godnego polecenia ? słyszałam dobre opinie o odżywce z Eveline 8in1)


lavender frost

navy cosmos

Dostępne jest jeszcze trzecie połączenie : ciemna zieleń + malina . Równie uroczy . Cena to 9,90 .


Dodatkowo wczoraj przyszły mi dwa produkty , na które oczekiwałam :
Dermoprotektor Cetaphil . Ostatnio mam małe problemy ze skórą na twarzy . W zasadzie każdy produkt do demakijażu czy krem do twarzy powodują paskudne zaczerwienienie i pieczenie , nawet zwykła Nivea . Postanowiłam wypróbować Cetaphil , o którym wszyscy trąbią . Wczoraj wieczorem użyłam go pierwszy raz i nie paliło ;) Jeżeli się sprawdzi to zamówię pełnowymiarowe opakowanie (to zawiera zaledwie 29 ml) .

Drugim zakupem na który czekałam był podkład Revlon Photo Ready odcień Shell 003 . Udało mi się go zamówić za zaledwie 30 zł (łącznie z przesyłką) .


A teraz miła niespodzianka , która czekała na mnie dziś rano . W skrzynce mailowej znalazłam wiadomość od firmy Safira z informacją , że wygrałam serum pogrubiające włosy . Zupełnie zapomniałam , że jakiś czas temu zgłosiłam udział w konkursie organizowanym przez Szarość Gwiazd i firmę Safira ;) Już nie mogę się doczekać przetestowania jego działania . Któraś z was miała okazję go używać ?



A ten oto maluch pomaga mi przetrwać tą paskudną i zimną pogodę :

Jest niezastąpiony ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...