poniedziałek, 24 czerwca 2013

Babeczki w babeczkarni :))

Cóż tu wiele pisać. Spotkanie jak zwykle szalenie udane :)
Nawet nie wiecie jaka zmęczona wróciłam ... Przekrzyczeć taką bandę to nie taka prosta sprawa ;p


Co robią blogerki na spotkaniu ........ ? :))


Babeczki w babeczkarni :) Kasia, Ala, Kasia i Ala :D


Dzięki Ani do moich zapasów dołączył żel i szampon Balea.
Otrzymałyśmy też co nieco do przetestowania :)


Nie obyło się bez "bierz co chcesz" czyli masowej wymiany :)


Pięknie dziękujemy organizatorkom spotkania (;*), Miss Cupcake za gościnę oraz firmom Loton, By Dziubeka i Bath&Body Works Polska za upominki :) Dziewczyny - do zobaczenia już niedługo :))

15 komentarzy:

  1. :* wiadomo, że każda robiła zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tego spotkania, ale już czekam na to lipcowe, żeby Was w końcu poznać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. było super! jak zawsze :* i dziękuję Ci Kochana za odwóz do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, ja i mój szofer polecamy się na przyszłość :D

      Usuń
  4. Było rewelacyjnie :)
    Poproszę fotki na maila! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również dziękuję za spotkanie :) Było fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. co robią? foteczki oczywiście :D
    ależ fajne, roześmiane z Was babki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się uda to we wrześniu odwiedzę to miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na następne spotkanie chciałabym się wybrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko ja naprawdę tak wyglądam ? masakra! już nigdy więcej nie dam sobie zrobić zdjęć!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...