piątek, 29 marca 2013

Hity i kity z zagranicy czyli o produktach Balea i Alverde.


W okolicach grudnia/stycznia na moich kosmetycznych półkach pojawiło się sporo kosmetyków firm Balea i Alverde dostępnych w Drogeriach DM. Kilka z nich otrzymałam w prezencie, kilka kupiłam sama przy okazji wyjazdu do Bratysławy. Żele z limitowanej edycji zostały już zrecenzowane tutaj, recenzję musu do ciała znajdziecie tu, teraz pora na kilka słów na temat pianki, mydła w płynie oraz lotionu :)

Żel do golenia Balea brzoskwinia&mleko
Żel o wyjątkowo apetycznym, delikatnym zapachu. Gęsta piana, w którą po chwili się zamienia nie spływa z ciała, maszynka gładko po niej sunie. Produkt sprawia, że golenie staje się naprawdę przyjemne. Przy następnej okazji zaopatrzę się w kilka opakowań na zapas :) Tym bardziej, że cena zdecydowanie zachęca - w Polsce większość żeli przeznaczonych dla kobiet kosztuje ok. 20 zł (za ten żel zapłaciłam niecałe 2 euro).

Limitowane mydło w płynie Alverde o zapachu migdałów i karmelu
Mydełko nie wysusza ani nie podrażnia dłoni, jednak zapach znika momentalnie. Największą wadą jest fakt, że nie pieni się praktycznie wcale. Mydło okazało się małym bublem. A szkoda, bo wizja połączenia "migdały&karmel" przyprawiała mnie o zawroty głowy. :)

Limitowany lotion do ciała Balea o zapachu figi i czekolady
Bardzo fajny produkt! Na początku nie byłam zachwycona zapachem (wolałam wersję migdały&wiśnia), ale z czasem przekonałam się i ... przepadłam :) Produkt jest lekki, momentalnie się wchłania, pozostawia na skórze piękny zapach na długo, delikatnie nawilża skórę... Powtórzę jeszcze raz: ten zapach! Omnomnom...

Testowałyście któryś z tych produktów?
Jakie są wasze wrażenia?
Macie jakiś ulubieńców z DM godnych wypróbowania? :)

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nasz wyjazd do DM dojdzie do skutku już w kwietniu :D wykupię wszystkie żele Balea sasasa :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam nic z Balei :) jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zagraniczne kosmetyki są na mojej wishliście, tzn. nie konkretnie te, raczej produkty do włosów z tych firm.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale na pewno to nadrobię. Tylko czekam aż skończy mi się żel do golenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tych kosmetyków. Ale żelem mnie zaciekawiłaś ;]

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...