poniedziałek, 25 marca 2013

Starcie zdzieraków .


Miesiąąące temu do dosyć dużego zamówienia, które zrobiłam w sklepie internetowym Yves Rocher otrzymałam kilka gratisów, m.in. peeling morelowy do twarzy. W tym czasie byłam w trakcie zużywania podobnego specyfiku od Joanny. Jakiś czas później otrzymałam też do przetestowania płatki peelingujące Cleanic. O płatkach napiszę innym razem, dziś pora na małą recenzję porównawczą dwóch pierwszych maluchów :)

Peeling do twarzy z brzoskwinią do cery suchej i wrażliwej Joanna Naturia
Zapach:
Dosyć naturalny, przyjemny.
Drobinki:
Zanurzone w żelowej, dosyć wodnistej bazie. Same drobinki są dosyć ostre, ale mogłoby ich być więcej.
Niestety szybko się rozpuszczają.
Wydajność:
Peelingu używałam przez kilka miesięcy, niewielka ilość wystarcza na pokrycie całej buzi.
Produkt bardzo wydajny.
Stan skóry po użyciu:
Peeling nie podrażnił mnie, czasem zdarzały się miejscowe przesuszenia.
Jednak zazwyczaj po jego użyciu skóra była sprężysta i miękka w dotyku.
Cena: ok. 6 zł/75 g
Dostępność:
Peeling dostępny jest w każdej większej drogerii, a także w hipermarketach np. Real czy Auchan.
Można także dostać wersję alternatywną - dla skóry tłustej i mieszanej.
Skład:
Aqua, Glycerin, Polyethylene, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Pyrus Communis Extract, Propylene Glycol, Xantan Gum, Synthetic Wax, Disodium EDTA, Parfum, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazilinone, Methylisothiazilinone, CI:77288. (07.04.2010)
Podsumowując:
Są produkty lepsze, ale na ten nie ma co narzekać. Za taką cenę nie można też oczekiwać cudów.
Nada się dla osób z niewymagającą cerą.


Morelowy peeling do twarzy Gommage Gourmand Yves Rocher
Zapach:
Naturalny, apetyczny, sprawia, że do tego kosmetyku chce się wracać.
Drobinki:
Czarne, malusieńkie drobinki w ilości wystarczającej :) Zdzierają delikatnie, nie podrażniając nadmiernie skóry.
Wielkością nieco przypominają mi korund.
Wydajność:
Niewielka ilość wystarcza na porządne wmasowanie w całą twarz, produkt prawdopodobnie starczy mi na kilka miesięcy.
Stan skóry po użyciu:
Skóra miękka, oczyszczona, nie wyczułam efektu ściągnięcia ani nadmiernego przesuszenia.
Cena: 22 zł/50 ml
Dostępność:
Sklepy Yves Rocher oraz sklep internetowy.
Skład:
Aqua, Hamamelis Virginiana Water, Stearic Acid, Prunus Armeniaca Seed Powder, Glycerin, Propylene Glycol, Potassium Hydroxide, Xanthan Gum, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Cetearyl Alcohol, Cocamidopropyl Betane, , Sodium Cocoyl isethonate, Zea Mays Starch, Parfum, Methylparaben, Allantolin, Tocopherol, Ethylparaben, Propylparaben, Tetrasodium Edta, CI 14700, CI 19140, CI77891.
Podsumowując:
Raczej nie skusiłabym się na jego zakup za normalną cenę. Ot zwykły peeling, nic specjalnego.
Myślę, że Joanna mu dorównuje, a jest zdecydowanie tańsza.

(po lewej Joanna, po prawej Yves Rocher)

7 komentarzy:

  1. Peeling YR właśnie mi się skończył ;( a stał się jednym z moich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam zadnego, moim faworytem jest drobnoziarnisty z Perfecty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten peeling z YR i też uważam, że jest dobry, ale nie za taką cenę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja obecnie używam brzoskwiniowego peelingu Sorayi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka razy przymierzałam się do tego peelingu z Joanny, ale zawsze w końcu rezygnowałam. Ale wrócę po niego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie mam swój ukochany peeling od BingoSpa ;D Ale jak go wykończę to będę szukała czegoś ciekawego, więc przyjrzę się Joannie ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ani jednego ani drugiego, ale uwielbiam peeling do stóp z YR, więc może i na ten bym się skusiła?

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...