wtorek, 22 maja 2012

pożegnalny setny post .

Dzisiejszym (setnym!) postem chciałam się na jakiś czas pożegnać . Dziś napisałam mój najważniejszy egzamin maturalny - język hiszpański na poziomie podstawowym i rozszerzonym , i tym sposobem mogę wreszcie napisać , że nastały dla mnie wakacje ;) Więc wybywam stąd na kilka dni . Pozostawiam was z małym opisem moich dzisiejszych zakupów i biegnę do fryzjera (wreszcie ! od stycznia nie obcinałam włosów ..)

I dziękuję wam przy okazji tego setnego posta , że jest was ze mną coraz więcej , że coraz śmielej komentujecie . Oby tak dalej ;) Za każdy komentarz jestem ogromnie wdzięczna ;)
A teraz do rzeczy !


Co znalazło się w moim koszyku po odwiedzinach Rossmanna i Natury w przerwie pomiędzy maturami ?

* Puder rozświetlający Summer Glow Essence
Wielką zaletą jest lusterko w środku . Wada ? Za wąskie opakowanie . Wolałabym płytsze a szersze , pędzelek lepiej by się mieścił (nie lubię korzystać z tych puszków , które można znaleźć w środku)
* Lakier My Secret Vanilla
Kolejny pastel od MS do kolekcji , kręciłam się obok niego już od kilku tygodni . Po powrocie będzie swatch .
* Szampon regenerujący makadamia i figa Alterra 
* Płyn do higieny intymnej Intima Ziaja konwaliowy (miniaturka na potrzeby wyjazdu)
*  Farba Multi Cream Color Joanna (odcień : wiśniowa czerwień nr 35)
Pierwszy raz będę miała okazję wypróbować farbę z Joanny , mam nadzieję , że nie będzie to pierwszy ichniejszy produkt , którego zakupu będę żałować . Z Khadi było za dużo babraniny , a i efekt mierny więc póki co wracam do 'normalnych' farb . Chcę uzyskać na moich włosach coś konkretnego ;)


Korzystajcie ze słońca , w miarę możliwości odpoczywajcie i uśmiechajcie się szeroko .
Ściskam was mocno ;)

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy blog, z pewnością będę zaglądać i zapraszam do mnie world-of-women.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszam do częstszych odwiedzin ;)

      Usuń
  2. Zakupy udane, mam nadzieję, że wyniki matur też będą genialne :)
    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i mam nadzieję , że też znajdziesz chwilę na odpoczynek ;) pozdrawiam !

      Usuń
  3. Ja dzisiaj miałam ustny egzamin z angielskiego i mogę powiedzieć: nareszcie wakacje;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrych wakacji ;)
    http://afterjanis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...