wtorek, 18 września 2012

doskonała krówka .


Na pierwszy , testowy ogień po blogerskim spotkaniu do poszedł lakier Paese w przyjemnym kolorze nr 138 (coś jak cukierki krówki , prawda ?)
Z kosmetykami Paese do tej pory nie miałam do czynienia , ich lakiery często już miałam w rękach ,
ale zazwyczaj wracały ostatecznie na półkę , jakoś nie byłam co do nich przekonana .
Czy moja intuicja mnie tym razem nie zawiodła ?



Tym razem jednak się myliła , ponieważ jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)
Typowy dwuwarstwowiec , który doskonale kryje , nie bąbluje i po kilku dniach nie traci pięknego połysku .
Kolor zdecydowanie nada się na zbliżającą się jesień jako mała odskocznia od czerwieni , szarości czy ciemnych brązów .




Coby nieco poszaleć , końcówki pokryłam złotym brokatem z Essence (Circus Circus) i wyjechałam na kilka dni z przyjaciółkami . Po powrocie mój mani pozostał nietknięty i wytrzymał jeszcze spokojnie kilka dni , prezentując się naprawdę elegancko .
Czy teraz chętniej zgarnę z półki inny kolor z oferty Paese ? Myślę , że tak . A może też skuszę się na inne ich produkty ... Cienie , które miałam okazję macać na spotkaniu blogerek wyglądały zachcęcająco :)

Jedyne co mnie martwi to dosyć wygórowana cena ... Na stronie Paese możemy znaleźć lakier w cenie 14,90 . A to nie jest mało ...
Czy warto ? Znam masę lakierów o podobnej jakości i cenie do 10 zł (np. Golden Rose czy Catrice) .
Warto wypróbować i zadecydować samemu :)

A jakie są wasze doświadczenia z firmą Paese ?

13 komentarzy:

  1. Zupełnie nie mój kolor, ale w asortymencie tej firmy jest wiele odcieni, które chętnie bym przetestowała. Jeżeli jakosciowo jest dobry, to cena jak dla mnie jest ok - ale pewnie dlatego, że ja jestem minimalistką jesli chodzi o ilość używanych lakierów, więc kupuję je tylko raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam kolor :) dziś maluję nim paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam nic z tej firmy.. a widac, że wielka szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę , że warto spróbować . Kolejna dobra , polska firma :)

      Usuń
  4. Sam kolor mi się nie podoba (wolę bardziej agresywne ;-)
    ALE w połączeniu z tymi świecidełkami - całkiem przyjemnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem są momenty kiedy trzeba spasować i rzucić na paznokcie jakiś nudziak . One zazwyczaj szybko przestaja błyszczeć i robią się takie nijakie , więc też zwykle ich unikam (bardziej na korzysc pasteli) , ale ten wpadł mi w oko :)

      Usuń
  5. Doskonała krówka, ale z tym złotym bajerem, to super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Olaaaa, jakim cudem Ty masz takie długie piękne paznokcie? : OOOO Moje rączki przy Twoich to rączki pięciolatki która wyszła z piaskownicy -.- : DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same se urosły właśnie co dziwne . Aż żal zcinać ;D

      Usuń
  7. Uwielbiam złoty brokat na pazurkach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam do wypróbowania dwa piękne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...