piątek, 24 sierpnia 2012

100 .


Dziękuję !

Każda z was jest dla mnie motywacją by poświęcać temu miejscu coraz więcej mojego czasu i energii .
Jest mi niezmiernie miło , że tu jesteście .
Mam nadzieję , że będzie was coraz więcej i będziecie chciały tu wracać .
Dziękuję za każde wyświetlenie i komentarz . Każda z was jest tu mile widziana , nie ważne czy wpadacie przypadkiem , na chwilę , czy zostajecie ze mną na dłużej .

Dzięki wam blogowanie powoli zajmuje coraz większą część mojego życia i staje się coraz większą pasją .

Dziękuję ! Dziękuję ! Dziękuję !

8 komentarzy:

  1. kolejnej stówy !! :D
    + obserwuję i zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ! :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko prośba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki :)
    Mi jeszcze duzo brakuje do takiego wyniku :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi było kliknąć się jako ta setna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję takiej ilości obserwujących :D
    Obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://jestemwniebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...