wtorek, 3 stycznia 2012

stradivarius e-shop .

Od kilku tygodni gorączkowo poszukuję czarnych balerin . Jesienią jakoś się 'zagapiłam' , a teraz nagle zorientowałam się , że nie mam ani jednej pary płaskich butów (dwie poprzednie pary balerin wyrzuciłam z końcem sezonu) . Studniówka coraz bliżej (już 27 stycznia!) , a ja niestety całej nocy na obcasach nie jestem w stanie przetańczyć (liczę , że przeżyję chociaż poloneza ;)) Sukienka na szczęście jest długości maxi więc nie muszę szukać czegoś super-specjalnego . Zależy mi na prostych czarnych butkach nie rzucających się zbytnio w oczy .

W związku z tym od kilku dni próbuję rozgryźć stradivariusowy e-shop . Przeczytałam na stronie sklepu o możliwości odbioru zamówienia w najbliższej filii sklepu jednak podczas składania zamówienia nie pojawia się taka opcja . Macie jakieś doświadczenia z tym e-shopem ?

Przedzierając się przez asortyment będący w tej chwili w przecenie szczególnie zauroczył mnie komplet bransoletek , który dodatkowo jest w dosyć korzystnej przecenie , więc tym bardziej zależy mi na rozgryzieniu w jaki sposób działa ten sposób wysyłki ;)


Przy tej okazji chcę wam wszystkim życzyć nowego roku pełnego szczęśliwych zbiegów okoliczności , pięknych chwil , wyjątkowych spotkań .. Żebyście miały dużo czasu dla swoich najbliższych lub by robić to co kochacie .

***

Zagadka rozwiązana . W okresie wyprzedaży możliwość wysyłki do sklepu jest niestety niedostępna :(

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...