poniedziałek, 8 października 2012

podwójnie , nieco bardziej jesiennie .

Za oknem paskudna pogoda , a ja pod kocem , z kubkiem porannej kawy w ręku wykorzystuję wolną chwilę by napisać do was kilka słów . Ostatnio mało co tu się pojawia , na większości blogów z początkiem października zrobił się mały zastój . Dla mnie przed tygodniem zaczął się nowy etap w życiu - studia , a ja niestety jeszcze do niego nie przywykłam .

Dziś mam dla was swatche dwóch typowo jesiennych lakierów .
Pierwszy z nich to łup pochodzący z blogowej wymiany z Szufladką .


Otrzymałam 3 lakiery Flormar , nigdy wcześniej nie miałam z nimi do czynienia , stoiska tej firmy zawsze przytłaczały mnie ilością odcieni lakierów , jakoś nie umiałam znaleźć tam niczego dla siebie . Ale po użyciu pierwszego z tych trojaczków już wiem , że te lakiery prawdopodobnie staną się jednymi z ulubieńców tej jesieni .



Na serdecznym palcu dodałam top Essence Night in Vegas . Sam kolor to jesienna szarość przez którą przebija się przypominający jeszcze o lecie róż . Piękny , nietypowy kolor :) Dwie warstwy , wygodny , choć dosyć cienki pędzelek , dobre krycie . Zobaczymy jak będzie z trwałością .

Szufladko , jeszcze raz dziękuję za wymiankę :)

Drugi swatch to kolejny Smart Girls Get More z mojej kolekcji . Niestety jest to chyba jeden z najmniej lubianych kolorów od SGGM . Jakiś taki ... nijaki . Średnie krycie , 3 warstwy wymagane , niby wszystko pięknie , ale sam kolor nie do końca do mnie trafia , wydaje się taki wyblakły . Typowo jesienny .



A jakie są wasze ulubione jesienne lakiery ?
Co będziecie nosić na waszych pazurkach przez najbliższe miesiące ?

A może chcecie zobaczyć więcej moich propozycji na jesień ? :)

***
Przypominam o rozdaniu kuponów rabatowych do Yves Rocher - o tutaj :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ja na jesień najbardziej lubię czerwienie i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój lakier na jesień to PAESE nr 130 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stawiam na pastelowe pomarańcze i fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nigdy nie zrozumiem dlaczego ludziom jesień kojarzy się z szarościami ;). Ten ostatni elegancki róż najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio w szarościach jakoś nie czuję się najlepiej .

      Usuń
  5. A dla mnie lato czy jesień, bez różnicy jeżeli chodzi o paznokcie :)

    Ten róż jest piękny.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...