niedziela, 5 stycznia 2014

Czy mnie również dopadł piaskoszał? :)


Nie jestem wielką fanką piasków. Niby mają wiele zalet: szybko schną, są wytrzymałe, pięknie się prezentują... Wszystko jest ok dopóki nie używam podkładu. Jednak gdy tylko próbuję nałożyć coś na buzię, wkurza mnie niemiłosiernie fakt, że wchodzi to w piasek i jedynym wyjściem jest zmycie lakieru (jakiekolwiek domywanie nigdy się nie udaje...).
O piaskach wypuszczonych przez Wibo wiele się pisze już od dłuższego czasu. Nie czułam się skuszona dopóki nie zobaczyłam tego posta u Idalii. Postanowiłam, że ta fuksja musi być moja. Teraz widzę, że zarówno u niej jak i u mnie aparat nieco przekłamał kolor lakieru. W rzeczywistości jest on nieco ciemniejszy, ale nadal wygląda zachwycająco i pięknie się błyszczy. Jego wytrzymałość również jest godna podziwu - po 5 dniach miałam delikatnie zdarte końcówki i ... nic więcej :) Schnie migiem, wystarczają mu dwie warstwy, a i zmywanie go nie jest męką.
Może z rozpędu skuszę się również na inne kolory...? W końcu mamy karnawał, najlepszy czas żeby błyszczeć :) 


17 komentarzy:

  1. O wow, świetnie wygląda :)
    Ja mam dwa matowe piaski i jestem w nich zakochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny :) ja polubiłam piaski..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie zauważyłam, żeby podkład wchodził w piasek podczas malowania się :) Ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie odcienie. Chociaż na paznokciach u siebie preferuję czerń, czerwień lub nude, to u kogoś bardzo podobają mi się inne kolory. ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, bardzo lubię efekty piaskowego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wersję matową i trzeba przyznać, że wibo się postarał jeśli chodzi o piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam dwa pozostałe z tej serii, ale ten też bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny jest, ale moimi faworytami są te z najnowszej kolekcji Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie piaski nie skradły serca. Owszem, ładnie wyglądają i są dość ciekawe, jednak ja lubię połysk na paznokciach. Mam kilka pisaków, ale rzadko ich używam. Choć fakt, że wyglądają ładnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wibo powala ze swoim piaskami- oczywiście na plus.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest :) też to zauważyłam, że w piaski wszystko wchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi jakoś udaje się wyczyścić lakier z podkładu czy też innych rzeczy jak normalne mycie nie daje rady to używam delikatnej szczoteczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi sie :) Wgl wszystkie lakiery z tej kolekcji są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To jedyny odcień z tej linii, którego nie mam ;)
    Muszę nadrobić, kolor szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciemna zielen z tej serii oraz matowy piaskowy kawowy - lovka

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ! Już wiem jaki będzie kolejny mój zakup ! :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, nowy wygląd i recenzje. W wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...