poniedziałek, 5 sierpnia 2013

50 faktów o mnie.

1. Płaczę ze złości i szczerze tego nie cierpię.
2. Zdawałam maturę z języka hiszpańskiego na poziomie rozszerzonym.
3. Mojego narzeczonego i mnie przez 3 lata dzieliło ok. 170 km i widywaliśmy się raz na dwa tygodnie.
4. Uwielbiam kolor różowy, szczególnie ten pudrowy odcień :))
5. Mam dwie kotki.
6. W te wakacje zarobiłam swoje pierwsze pieniądze.
7. W wakacje 2011 pracowałam jako wolontariusz na Światowych Dniach Młodzieży. Główną motywacją do wyjazdu był dla mnie fakt, że odbywały się one w Madrycie :)
8. Jestem zakochana w Hiszpanii ...
9. ... a mimo tego studiuję filologię rosyjską.
10. Wychowałam się na śląsku, ale moja znajomość gwary jest na poziomie ... praktycznie zerowym. Jest to powód częstych żartów ze strony mojej rodziny.
11. Moim ulubionym zespołem jest Dżem. I szczerze uwielbiam Macieja Balcara.
12. Nałogowo oglądam seriale. NAŁOGOWO.
13. Uwielbiam stare meble. Sukcesywnie przygarniam kolejne elementy sypialni moich dziadków, która liczy sobie ponad 50 lat. Ostatnio udało nam się wreszcie wstawić na nasze "salony" łóżko o wymiarach 190x190. Śpi się po królewsku :))
14. Potrafię ruszać uszami :))
15. Ale za to nie potrafię jeździć na łyżwach ani na łyżworolkach.
16. Uwielbiam pływać.
17. Przez ponad 4 lata grałam w koszykówkę. Byłam nawet w kadrze wojewódzkiej :)
18. W mojej szafie ciężko jest odnaleźć coś co nie jest w kolorze czarnym. Wyjątek stanowią kolorowe sukienki i spódnice maxi, do których mam słabość.
19. Marzę o prawie jazdy na motor.
20. Nie cierpię cieni do powiek. Nie umiem się nimi posługiwać.
21. Marzę o podróży na Kubę i do Stanów.
22. Przez kilka lat regularnie zapisywałam wszystko w kalendarzu (tyle, że te zapiski miały charakter nieco bardziej 'pamiętnikowy'). W pewnym momencie przestałam i często mi tego brakuje. Szczególnie gdy chciałabym odświeżyć sobie pewne sytuacje z przeszłości.
23. Jestem zodiakalnym koziorożcem.
24. Adelajda - to moje trzecie imię.
25. Gdybym miała córkę, dałabym jej na imię Marianna lub Róża. Nie mam pojęcia jak nazwałabym syna. Imiona męskie jakoś do mnie nie przemawiają :)
26. Zimą ukończyłam kurs baristyczny. Teraz planuję wybrać się na kurs barmański.
27. Uwielbiam zapach lawendy i bzu (także w kosmetykach).
28. Lubię zmywać naczynia :D
29. Jestem bardzo punktualna. Aż za bardzo.
30. Mam duży sentyment do zdjęć. I tych starych, czarno-białych i tych nowych. W czasach gimnazjalno-licealnych na każdej imprezie to ja robiłam zdjęcia, więc teraz mam prawdziwą kronikę tego okresu. Uwielbiam wywoływać zdjęcia, opisywać je i porządkować w albumach. Relaksuje mnie też oglądanie ich.
31. Mam małą klaustrofobię, a poza tym boję się psów.
32. Mam ok. 176-178 cm wzrostu. Sama dokładnie nie wiem. Dopóki grałam w koszykówkę, mój wzrost zawsze zawyżałam. Teraz sytuacja ma się nieco inaczej :p
33. Zawsze uważam, że zrobię coś lepiej niż druga osoba, więc pewnych rzeczy wolę dopilnować sama niż zdać się na kogoś innego.
34. (Gdybym miała do tego talent to...) chciałabym zajmować się aranżacją wnętrz.
35. Uwielbiam biżuterię. Dużą. Kolorową. Szczególnie kolczyki. Ostatnio jakoś moja pasja powoli mi przechodzi i decyduję się na dodatki nieco delikatniejsze, ale przez kilka lat praktycznie nie wychodziłam z domu bez biżuterii. Kolczyki czy naszyjnik zawsze były też najlepszą pamiątką z jakiegoś wyjazdu.
36. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie.
37. Nie cierpię chodzić po sklepach. Nie działa to na mnie relaksująco, wręcz przeciwnie... Wybawieniem dla mnie jest allegro i zakupy w sklepach internetowych :)
38. Uwielbiam pierogi i (od niedawna) cukinię pod każdą postacią.
39. Jeśli chodzi o mięso to w zasadzie... jem tylko kurczaka.
40. Mam rzęsy dosyć długie, ale... praktyczne całkowicie proste. Boleję nad tym okrutnie ;p
41. Uwielbiam książki Guillaume Musso. Mają w sobie magię.
42. Moje ulubione piosenki: Grzegorz Turnau - Było kiedyś między nami, Florence And The Machine - Heartlines, Seweryn Krajewski - Niebo z moich stron, Sting - Desert Rose.
43. Mój narzeczony oświadczył mi się podczas wycieczki do Bratysławy, a ja... praktyczne tego nie pamiętam. Akurat wtedy (pierwszy raz od 7 czy 8 lat) byłam chora i miałam bardzo wysoką gorączkę.
44. Relaksuje mnie oglądanie inspirujących zdjęć na weheartit.com.
45. Z gazet czytuję w zasadzie tylko Wysokie Obcasy.
46. Uwielbiam disco polo! A przynajmniej to takie sprzed kilku(nastu) lat :) Tylko przy takiej muzyce potrafię się wytańczyć :)
47. Moją ulubioną płytą jest składanka Barcelona.
48. W moim pokoju wszystko poustawiane jest "co do centymetra". Od razu widzę, że ktoś przesunął lub przestawił jakiś przedmiot.
49. Nie oglądam horrorów. W ciągu mojego 20letniego życia obejrzałam 1. Wystarczy.
50. Przez wiele lat nosiłam grzywkę. Dopiero niedawno ją zapuściłam, ale planuję wrócić do dawnej fryzury :)

Dobrnęłyście do końca? Jeśli tak to podziwiam :)
Trzymajcie się jakoś w tym upale!

19 komentarzy:

  1. 8, 10, 21, 29, 37 - jakbym czytała o sobie :D
    40 - zamienisz się na krótkie i proste? :D
    42 - Desert Rose bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Desert Rose w wersji z koncertu w Berlinie? http://www.youtube.com/watch?v=IQV2eIapQOs <3

      Usuń
  2. Kilka faktów podobnych do mnie,a kilka całkiem odwrotnie;)
    Już wiem dlaczego Cosas pequenas :D
    A ja mam sporą rodzinę w Hiszpanii, jeśli już o tym mowa;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Hiszpanię <3 I też jestem nałogowcem serialowym ;)
    A ja mam antyki w pokoju :P
    Koziorożec! :D
    Skąd ja to znam z tą punktualnością...
    I z kolczykami skądś to znam ;) Teraz stawiam na mniejsze dodatki, ale jeszcze niedawno nie wyobrażałam siebie bez wiszących kolczyków.
    Wiedziałam, że mamy ze sobą dużo wspólnego! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Ja mam dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Już wystosowuję odpowiednią wiadomość na FB :D

      Usuń
  4. Wiesz, że ja też nie przepadam za cieniami do powiek? Najbardziej lubię tylko te neutralne (bo nimi ciężko zrobić sobie krzywdę). Absolutnie nigdy nie zdecyduję się na coś innego, kolorowego. Będę się bronić rękami i nogami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja moje Sleeki pooddawałam w dobre ręce, teraz dopóki nie stać mnie na UD (i raczej stać mnie nie będzie) zadowalam się tą paletką nudziaków Catrice :)

      Usuń
  5. Kasia pyta jaki horror obejrzałaś ? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teksańską masakrę piłą mechaniczną :D ale muszę przyznać, że się na nim nieco uśmiałam :D

      Usuń
    2. To żaden horror :) Nic dziwnego, że się uśmiałaś :)

      Usuń
    3. Tak też myślałam. ;p

      Usuń
  6. Też lubię oglądać fotki na weheartit :P

    OdpowiedzUsuń
  7. też nałogowo oglądam seriale-możesz polecić jakiś fajny:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co lubisz, ale z polecenia innej koleżanki blogerki ostatnio obejrzałam Orphan Black. Rewelacja :)

      Usuń
  8. Kilka faktów podobnych do moich ;)

    http://wtg17.blogspot.com/
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaskakująco dużo już wiedziałam! :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...