wtorek, 19 czerwca 2012

'małe' marzenie .

Opierałam się bardzo , ale niestety też dałam się ponieść szałowi na zegarki Michael Kors .
(na torebki niestety również , ale to przy innej okazji)
Który model mi się marzy ? Zdecydowanie ten poniżej .
Zakochałam się w nim zarówno ja jak i Mój Luby .





Michael Kors Dylan Rose Gold & Blue MK5410


Ta przyjemność kosztuje 'zaledwie' ok. 1050 zł .
Ale po to są marzenia , żeby je spełnić za pierwszą wypłatę ;))

(więc to marzenie niestety jeszcze trochę poczeka ...)

9 komentarzy:

  1. łaaaaaaaa :O Ale śliczny :c Będzie mi się po nocach śnił, przez Cb !:(
    + Wpadaj do mnie i obserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  2. każda z nas ma chyba takie marzenia ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, mnie też się marzy 'lepszy' zegarek, ale chyba postawię na Fossila, bo na Korsa jednak mnie nie będzie stać. Ale to po 18stce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się jak już go nabędziesz ;)
      Ja narazie od zeszłych wakacji noszę podróbkę Swatcha zakupioną na madryckim targu ;p Ale sprawuje się zadziwiająco dobrze ;p

      Usuń
  4. Marzenia się spełniają ;)
    Piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...