czwartek, 5 kwietnia 2012

piękno w sieci .

Korzystając z kilku wolnych chwil chciałabym przedstawić wam pewne wyjątkowe miejsce .. w sieci .
A mowa o sklepie Mollie , który (wstyd się przyznać) odkryłam dzięki jednej ze stron typu "grupon" .



Po kilku chwilach od odkrycia tego miejsca stałam się szczęśliwą posiadaczką bransoletki Memory Knot , pogardliwie spoglądając na "dumne" posiadaczki Lilou ;)
Z moim "węzełkiem" nie rozstaję się już od prawie roku .

Od tego czasu średnio raz na kilka tygodni wyruszam na wirtualną wycieczkę , coraz bardziej pragnąc kolejnych modeli z oferty tego sklepu .

Niedawno jedną z bransoletek sprezentowałam bliskiej osobie na urodziny .. Często też pokazuję je mojemu lubemu (marząc , że znajdzie jakiś pretekst , żeby mi jedną z nich sprezentować ;p) .

Co urzekło mnie w nich najbardziej ?
Poza ciekawym wyborem (i pięknie brzmiącymi nazwami) woskowanych sznureczków , poza pięknymi zawieszkami ... Najbardziej zachwyciły mnie myśli dołączone do każdej z zawieszek . Bransoletkę otrzymujemy w pięknym pudełku z dołączoną w środku kartką , na której widnieje dane przesłanie .



Niedawno też dowiedziałam się o możliwości wygrawerowania czegoś na zawieszce więc jestem już ugotowana zupełnie . Nic tylko ruszać na kolejne zakupy ....

A co mi się marzy ?


"Bransoletka Ku pamięci... infinity
O nieskończoności…Dodając lub odejmując od nieskończoności, zawsze jest jej nieskończenie dużo…
 Noś ta bransoletkę jako przypomnienie, że żyjesz w świecie pełnym niekończących się możliwości !
"


"Bransoletka Ku pamięci... infinity love
Prawdziwa miłość trwa wiecznie! Świętuj nieskończoną naturę miłości.
 Noś ten prosty symbol nieskończoności jako przypomnienie, że ślub to początek pięknej miłości… na zawsze!"


"Bransoletka Na szczęście... Hamsa hand
Ręka Fatimy to szczęśliwa dłoń przeznaczenia.
 Noś ją na bransoletce, a sprawi, że odnajdziesz nie tylko szczęśliwy los i bogactwo…ale i drugą przyjazną rękę!"


"Bransoletka One word... beauty
Jeśli kobieta jest szczęśliwa, jest także piękna.
 Noś tą bransoletkę jako przypomnienie, by uwierzyć w magię zmian... tak jak kwiat lotosu wyrasta w ciemności ku słońcu, tak dla Ciebie nastąpi dobry dzień."


"Bransoletka One word... om
Om to symbol harmonii z samym sobą i jedności ze wszechświatem.
 Noś tę bransoletkę, by zapewnić sobie równowagę między ciałem, umysłem i duchem …"


"Bransoletka Na szczęście... słoń
Ludzie wiedzą, że są nieszczęśliwi, ale mało kto wie, że mógłby być szczęśliwy.
 Noś tą bransoletkę ze słoniem, by uwierzyć w swoje szczęscie.. Dasz radę! Good Luck!"


"Bransoletka Ku pamięci... anielskie skrzydła
Jesteś aniołem, masz swoje skrzydła!
 Noś tą bransoletkę by pamiętać, że jest ktoś kto Cię kocha i troszczy się o Ciebie."


"Bransoletka One word... whispers
Najpiękniejsze rzeczy na świecie są jak szept..nie można ich zobaczyć, ani dotknąć… muszą zostać wysłuchane przez serce.
 Noś ta bransoletkę jako przypomnienie, aby słuchać…"


"Bransoletka Ku pamięci... infinity luck
Czy człowiek nie umiejący liczyć, który znalazł czterolistną koniczynę, ma też prawo do szczęścia?
 Noś tą bransoletkę jako przypomnienie, że zawsze jest czas by zacząć wszystko od nowa, by znaleźć szczęście, harmonię i wiele dobrych uczuć."


"Bransoletka Na szczęście... koniczyna
Sztuka życia - to cieszyć się małym szczęściem !
 Noś tą czterolistną koniczynę, jako przypomnienie, by rozkoszować się prostymi przyjemnościami życia!"


To tylko niewielka próbka tego co oferuje nam sklep www.mollie.pl
I jak tu spełnić wszystkie swoje marzenia ? ;)

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne są te bransoletki. :) Z chęcią bym jakąś kupiła. :)
    Poza tym jeżeli masz ochotę zapraszam do siebie na moje pierwsze Rozdanie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne! oszalałam na ich punkcie! dzięki za stronkę Molli :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...