wtorek, 20 grudnia 2011

małe i .. nieco większe przyjemności . / zamówienie ze sklepu paatal.pl

Udałam się dziś w podróż po okolicznych sklepach Orsay w poszukiwaniu Bonów Podarunkowych dla bliskiej osoby . Niestety wszystkie zostały już wyprzedane .. Przy tej okazji odwiedziłam Deichmann licząc , że znajdę płaskie buty na zmianę na studniówkę . Balerin nie znalazłam , ale za to trafiłam na inną okazję . Już dawno polowałam na buty Emu , ale dziś znalazłam coś moim zdaniem znacznie fajniejszego .






Butki są na grubej , szytej (nie klejonej) podeszwie , wyglądają na nieprzemakalne (w nieprzemakalność butów typu emu jakoś nie jestem w stanie uwierzyć ;) . Mam nadzieję , że sprawdzą się gdy wreszcie (!) przyjdzie śnieg . 50% przecena dodatkowo skłoniła mnie do ich zakupu ;) 

Małym szaleństwem były też kolczyki firmy SIX . Miałam na nie oko jeszcze przed przeceną , teraz ich cena była na tyle korzystna , że mogłam sobie na nie pozwolić bez wyrzutów sumienia .




Rano otrzymałam sms'a z informacją , że moje paczki ze sklepu www.paatal.pl są już do odbioru w Paczkomacie . Muszę przyznać , że jestem mile zaskoczona . Przesyłka sprawna (i darmowa!) , a całodobowy odbiór w Paczkomacie , bez kolejek , z którymi trzeba się liczyć zamawiając coś Pocztą Polską był dodatkowym plusem . Całość zamówienia była zapakowana bardzo starannie . Bałam się , że cienie mogą się pokruszyć (przykre doświadczenia z Pocztą czy firmą kurierską) jednak całość była w stanie idealnym . Przypominam , że ja skusiłam się na paletkę cieni do powiek marki Sleek Oh So Special , bazę pod cienie ArtDeco , perfumy Kate Moss i kokosowy scrub do ciała , a Mój Luby dodatkowo zamówił perfumy Adidas . Recenzje tej paletki można znaleźć na wielu blogach , więc napiszę od siebie tylko tyle , że rzeczywiście paletka jest świetnie napigmentowana , a kolorystyka urocza . Za jakiś czas napiszę jak sprawuje się w duecie z bazą . Scrub kokosowy ma świetny zapach , który pozostaje na długo po kąpieli , a skóra jest przyjemnie wygładzona .

Myślę , że niedługo wrócę na stronę tego sklepu po więcej ;))


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...